Go-Tan is een echt familiebedrijf dat met liefde en toewijding wordt geleid door de zoons van oprichter Frans Go, Bing en Han. Behalve haar Indonesische herkomst heeft de familie een deel van haar roots ook liggen in China. Deze combinatie van eetculturen maakt de familie tot het levende motto van hun eigen merk: A very foodloving family.

Wij houden van koken, eten en erover praten

En het liefst doen we het allemaal tegelijk. Want lekker eten speelt een heel belangrijke rol binnen onze familie. Lekker eten is de oosterse manier om veel mooie momenten te beleven met de mensen om je heen. Daarom is onze missie om mensen, onbezorgd en met plezier, authentieke en memorabele eetmomenten te laten creëren, voor alle generaties. En die missie nemen we heel serieus.

Oplossingen creëren voor onze klanten

Go-Tan is een professionele organisatie. We hebben de ambitie om Aziatisch eten toegankelijk te maken voor iedereen. Juist in deze tijd waarin de Aziatische keuken kan profiteren van allerlei trends, wil Go-Tan voorop lopen om Aziatische smaken en gerechten in foodservice op de best mogelijke manier op de kaart te krijgen. Dat doen we door goed te luisteren naar onze klanten. En vervolgens vernieuwende oplossingen te creëren waarmee een foodservice ondernemer efficiënter en margerijker kan werken. Met minder derving, maar wel met de beste smaak. Daarbij verliezen we onze roots nooit uit het oog. We vernieuwen vanuit traditie!

Onze eigen productie staat voor kwaliteit

Om snel en flexibel, hoogkwalitatieve en de lekkerste producten te creëren, maakt Go-Tan de meeste producten zelf in de fabriek in de Betuwe. Wij werken met circa 60 vaste mensen, waarin het management team en de operationele aansturing zeer plat en compact georganiseerd zijn. Wij geloven in teamwork, professionaliteit en creativiteit. En uit liefde voor eten geloven we in kwaliteit.

Verantwoording voor een betere wereld

Zeker als productiebedrijf is er een grote verantwoording naar de wereld in het algemeen. Go-Tan is voortdurend bezig om onze omgang met mensen, grondstoffen, energie en afval te optimaliseren. Wij controleren persoonlijk of grondstoffen en halffabricaten die uit andere landen komen, met beleid, onder goede werkomstandigheden en naar onze maatstaven gecreëerd zijn. Respectvol, zoals geleerd door generaties. Tenslotte willen wij voortdurend in contact zijn met de wereld om ons heen en de mensen die van onze producten willen genieten. We willen bereikbaar zijn, transparant en blijven leren over wat mensen van ons verwachten. Open naar de wereld.